BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Al satta yapmıyorum artık en son panele geçen hafta girdim çok düştü zarar çok olmasa da hayaller zararda.
Sanırım çoğumuz aynı durumdayız Yanarım 2 hafta filan önce btc 10400$ iken elden çıkartmadığıma.. Bekliyorum tekrar çıksa oraya arkama bile bakmadan yapıştıracağım : )) Önceden alt sat da yapıyordum gün içinde bu ara btc'deyim onuda yapamıyorum, alsam da zaten düşecek diye