tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam yorumunuz için. iade sorun değil de hocam. yerine ne kullanacağım herşeyiyle on numara temaydı. sahifa desek sadece default demosu mevcut. newsde sektörüne göre farklı alternatifler mevcuttu. reklam yönetimi de çok iyiydi.
Hocam birkaç gün beklemenizi öneririm ya yeni güncelleme ile gelecekler yada kendi sitelerinden satış yaparlar