hasansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hemen iade isteyin hrsabınıza alırsınız paranızı
teşekkürler hocam yorumunuz için. iade sorun değil de hocam. yerine ne kullanacağım herşeyiyle on numara temaydı. sahifa desek sadece default demosu mevcut. newsde sektörüne göre farklı alternatifler mevcuttu. reklam yönetimi de çok iyiydi.