ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilenler yanıt verebilir mi ?
- Türktelekom özel değil mi ? Yani devletin değil, değil mi ?
- Bant genişliği tamamen altyapıyla ilgili değil mi ?
- Bu adamın bu vaatleri yapabilmesi için altyapının tamamını fiber kablolara çevirmesi gerekmez mi ? (Bakır telle bandwidth artırabileceğini düşünüyorsa vay halimize)
- Özel firmaya ait olan kabloları nasıl fibere çevirecek peki ?

- Ping dediğimiz olay zaten bambaşka bir olay, ping kelimesinin tanımını bilmiyor galiba ?
- Ping'i düşürücem derken, ne demek istiyor ? Misal ben LOL oynuyorum, LOL sunucusunu evimin dibine mi getirecek ?

Kafamda deli sorular..
Biraz işkembeden atmış gibi geldi, nedense bu adam bana hiç güven vermiyor.
Eski genç parti başkanı gibi konuşuyor, Cem Uzan gibi vaatleri.
Bilgisi yok, fikri var. En ayar olduğum insan tipi.


Not: AKP'li değilim. Kendisinin ve ailesinin geleceğini düşünen Türk vatandaşıyım, bir partiye mensup değilim.
Not: Galiba 1 gün önce benzer bir vaadi iyi parti vermiş.
Çok basit hocam, vergi affı yaparak vergi olarak alacağı parayı altyapıya harcamasını sağlayabilir.

Cem Uzan konusundada " Ders kitapları ücretsiz olacak diyordu - OLDU " Mazot 2 tl iken Mazot 1 tl olacak dedi komik buldu güldü insanlar mazot 6 lira oldu bu daha komik bi durum gülen yok Cem Uzan'ı eğer fetö ketenperesiyle alaşağı etmeselerdi %90 2007 seçimini genç parti alırdı bizde bugün gelecek kaygısı gütmeyen vatandaşlar olurduk