Forumdaki bazı tartışmalar esnasında istemsiz olarak Aziz Nesin'in "Salkım salkım asılacak adamlar" kitabında mevzusu geçen "Birde Fransızca bilmek" başlıklı anısı aklıma geliyor ve aynısının lacivertini "ula bir de internet kullanıyorsunuz üstüne de r10'da üyesin!" diyesim geliyor.. Resimler çok yer kaplayacağı için kitabın sayfalarını fotoğrafladım. 6-7 Eylül olaylarının perde arkasına dek çok tarihi gerçek de orada yazılı!..
BİRDE FRANSIZCA BİLMEK ;
1. sayfa ,
2. sayfa ,
3. sayfa ,
4. sayfa ,
5. sayfa
İşin özü arkadaşım; Yıl olmuş 2018 ve sen internet kullanıyorsun ve halen bıyk bıyk bıyk hüloloooğlololo !.. Ayıp gerçekten çok ayıp