tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tablolar eskide kalmadı mı

teşekkürler elinize sağlık
şimdi siz söyleyince dikkatimi çekti , kendime admin paneli yapıyordum pek özenmeden google'dan ilk çıkanı kopyalayıp oynadım birazcık uygun bir vakitte bootstrap versiyonunu eklerim artık