o dalga geçtiğin adam itü gemi mühendisliği okuyup yüksek lisansı yurt dışında yapıyor ana dili gibi 3 dil biliyor bilmeyenlere duydurulur. Bilip bilmeden yorum yapanlara söylüyorum bu yazdıklarımı. Forumda ki siyasi konular iyice can sıkmaya başladı ve her geçen gün artmaya başladı siyasi konular buna acil çözüm getirmek lazım aslında.
kimse ile dalga geçmedim ben hocam ? olan bir şeyi paylaştım sadece ? ne kadar trajikomik bir durum değil mi bir cümleyi yazamaması. ayrıca üniversite mezunu bir insan bak bakalım videoya böyle hatalar yapar mı ?? o zaman üniversite mezunu olmuş ama Ana dili Türkçeyi öğrenememiş demek ki. yapmayın hocam Allah aşkına