bir tarafta bulutmudur mulutmudur diyen Zamanın Ulaştırma Bakanı,diğer tarafta ( sokakta 10 kişiden 7 sinin bilemeyeceği ) ping ve lag konusuna değinen Cumhur Başkanı adayı.
Heh ağzına sağlık ya. Parmakların dert görmesin, Türkiye'nin bu alandaki en ileri platformlarından biri olan ve bu sektöre bir çok katkısı olan
r10.net üyesi kardeşlerimizin bazıları bile aradaki bu ince çizgiyi algılayamıyor içindeyiz yahu bu işin. Yazık güzelim ülkeme... Türkiye'me...