Siyaset konusundan bu kadar uzaklaştırılmak istenmesi benim çok hoşuma gitmiyor. Sen, ben, o bu ülkede yaşıyorsa veya ekmeğini bu ülkeden çıkarıyorsa bunda ilk ana etmen siyasi partiler veya kişiler. Dolayısı ile siyaset, ekonomi gibi kavramlar direkt bizim hayat standartlarımıza entegre olan olan olgular.
Siyasi konuların yasaklanması mı çözüm yoksa insanların bilinçli bir şekilde tartışma ortamı yaratabilmesi mi ? Bunlar boş konular değil, içerikler zaman kaybı değil. Senin geleceğini direkt etki edecek konu bunlar.
Elimden gelse bu yorumunu like yağmuruna tutardım. Tamamiyle doğru.