Biz adam olmayız beyler. Hep boş ve saçma sapan siyasi şeyler. Başbakan ğ yapamamış, işte diploma yokmuş, bunlar günlük tartışmalar. Bir çok arkadaş de ayrımı vs. gibi şeyler yapabiliyorlar. Buna ben(de) dahil. Bu sizin eğitimsizliğinizi mi gösteriyor? Geçiniz efendiler, geçiniz. Şuraya geliniz... Silikon vadisi, bilişim vadisi projeleri olmadıkça birbirinizi kırmayınız.
Hayırlı geceler.