Ben de artık eskiye göre bilgisayar ekranına bakarken gözlerimin yorulmasından şikayetçiyim. Göz kuruluğu var. Sizde de aynı sıkıntı olabilir hocam, göz doktoruna görünmenizi tavsiye ederim. En azından damla vs. verebilir... Damlanın faydası olmazsa da bir önerim var. Örneğin sabah çay içtiniz. Demlikte kalanı dökmeyin. Gün içinde pamuğa biraz dökün çayı, gözlerinize kapatın. Damlatadabilirsiniz. Faydası olacak