İşleyişi gerçekten merak ettim. Bir arkadaş bedava sistem diyor diğer arkadaş kapanıyor hemen diyor 800 Tane reklam hesabı birden mi oluşuyor ayrı ayrı mı oluşturuluyor ? Birinin kapanması diğerini bağlamıyor. Bunu herkes mi açabiliyor ? kafamda deli sorular. PM alayım en iyisi