[QUOTE=FurkanOdabasi;1073560212]Hocam bilişim alanında bu tarz vaatler duymak güzel. Fakat tutarsız vaatler, tutarlı olabilecek vaatlerin ümidini yitirtiyor. Bu devirde herhangi bir şeyi yaş ile yaşamak önemli değil, araştırabilen bir milletiz.
hangi vaatleri mesela?
mesela 1980 darbesinin belgesellerini izledim ben babamdan dinledim ama o anı yaşamak gibi değil. yanılıyor myum?