Vaat kimin olursa olsun en kısa zamanda yapılmasını destekliyorum.
Yapılamaz diyenler çıkmış tüm altyapı özel sektörde olduğu için ama aslında yapılmak istendikten sonra yapması çok da zor olmayan birşey.
Benzin istasyonlarına dağıtıcı en fazla şu kadar, bayi bu kadar kar edebilir diyorken,
Elektrik dağıtım şirketlerine çağrı merkezinde müşteriyi en fazla bu kadar bekletebilirsin diye kural koyabiliyorsan
İSS'lara da şu şekil altyapı kuracaksın diyebilir pek ala.