ya arkadaş aslında bu konular bu forumda hiç açılmamalı,forumda birbirine çok zıt iki grup olunca yıllarcada konuşsan 1 arpa boyu yol alınamaz.almanya neyinize sizin.klavuzunuz hedefiniz arabistan değilmi.arabi gelişmişlik size çok bile.araplar bile artık avrupai yaşamayı kendilerine klavuz edinmişler.bizim millet araplaşma yolunda 1 numara