Bunlarla kendimizi avutmayalım boş yere

neyin ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Soma faciasında tekme tokat dövülenleri, üç beş mehmet öldü diye meclismi açılırmış diyenleri, iktidar sayesinde TÜRK olmaktan kurtulduk çok şükür diyenleri iyi biliyoruz. ve bunlar burada saymakla bitmeyecek kadar çok, öyle bir iki videoluk olay değil hani. Yapmayın ALLAH aşkına, objektif bakalım artık olaylara.
İnternet sayesinde doğru ya da yanlış bilgiye rahatça ulaşabiliyor artık yeni gelen nesil. Bu bilgiler arasından doğru ile yanlışı ayırt edebilen doğru hareket edebiliyorken (tercih), diğer bir kısmı (her geçen gün bu kesimin daha da azaldığını ümit ediyorum) tercihini yanlıştan yana kullanabiliyor. Bizi bugünlere getiren ve esas korkmamız gereken 40-50 yaş üstü ilkokul, lise mezunu veya hiç okumamış olan cahil nesil. Bu kesim azalana kadar elde avuçta memleket diye bir şey kalırsa şanslıyız.