zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sokmasaydınız meclise,siz sokmadınızmı?pişkinliğinde bukadarına pes.kendileri yetmiyormuş gibi destekleyenleride aynı
Zaten bu adamlarda ki mantaliteyi anlamak imkansız.

Fetoyla kol kola gezenler kendileri , fetöcü olan CEHAPE.
Açılımı ilk başlatıp , ilk çıkartan , okullardan bayrakları kaldırıp , kanallar açan , teröristleri dağdan indirip davul zurnayla karşılayan onlar ama terorist CEHAPE.
16 yıldır ülkeyi yönetenler onlar diğer partilerin hiç sözü bile geçmiyor hiç bir şeyde ama doların 5 lira olmasının sebebi CEHAPE.


Yahu insanda biraz utanma olur hiç yok , hala konuşuyorlar şaka gibi.