xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıl gerideysek iyiymiş. Eskiden 50 yıl gerideydik. 😂
Neyseki 1923-1938 arası 100 yıl gerideyken bir çok gelişmiş ülkeyi geride bırakarak dünyada ilk kez uygulanan reformlar yapıldı ve örnek alan değil örnek alınan ülke haline geldik. O günlerden neredeyse bugüne 100 yıl geçecek ama 20 yıl geride olmakla övünüyoruz. Nasıl geldik bu duruma? Osmanlının en şaşalı döneminden hiç bahsetmiyorum nasıl oldu da bir çok ülkeden geri durumdayken övünür hale geldik?