MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2002 öncesi internet mi vardı. bilgisayar bile yoktu. telefonlar dokunmatik değildi. hala bay kemal ve bay ince internet, ping diyor. eski Türkiyeyi hatırlayın.
Düşünüyorum, 5 yaşındaydım o zamanlar ve evet bizde vardı internet. Bilgisayarımızda vardı hatta 2002 değil ama sonraki yılı çok iyi hatırlıyorum NFS oynuyordum hiç unutamadığım bir yıl oyun ortasında sünnet olmak için kaldırılmıştım bilgisayardan zorla İlk dokunmatik telefon ise "29 Haziran 2007" tarihinde çıkmasından dolayı olmamış olabilir.