Abi nasıl sinirleniyorum, çıldırıyorum bir bilsen. Üstelik bir webmaster forumu burası ya.
Adam ne güzel bir vaadde bulunmuş, hem de bizleri doğrudan ilgilendiren bir vaat. Bu demektir ki sizler de aklımızdasınız, sizleri de önemsiyoruz.
Sev, sevme. Destekle, destekleme. Ama hakkını da ver arkadaş!

Adam sana bilişimle geliyor, sektörünle geliyor.

Biri diyor 2002'den önce net mi vardı, yok vaatler her zaman veriliyor, birisi diyor kesin kendisi vermiştir hatta videoyu bile o editlemiştir.

Şimdi bana da linç gelecektir ancak bu kafadan çıkmadığımız sürece bizden bir şey olmaz..
Eskiyi salla, yapılan yanlışlardan ders çıkar önüne bak. Diğer ülkelerle kıyasla, sor kendine onlar ucuza hızlı internet kullanıyor neden biz kullanamıyoruz?
-------
Dip Not: R10'dan milletvekili çıkaralım bizim sıkıntılarımızı duyursun diyorlardı bir ara bu forumda.