Bunlar her zaman verilen vaatler hocam, sektörler özelleştirildi devletin yapabileceği pek bir şey yok bu durumda. Bunları sağlayıcı firmalarla oturup görüşmeleri gerek internet dağıtıcılarının.
Devlet ile özel sektör arasındaki anlaşma ile vergi indirimi yapılır, o vergi indirimi ile altyapının genişletilmesi ve geliştirilmesi istenir. Böylece geniş çaplı bir anlaşmanın ardından sorunsuz şekilde halledilir. Onun da ötesinde baz istasyonu için en büyük sorunlardan birisi istasyonun koyulacağı yer. Genelde büyük kiralar ödeniyor diye biliyorum. Devlet bu konuda Türk Telekom'a kolaylık sağlayıp, altyapı geliştirmesi talep edebilir. Kısacası bunların hepsi çözülür yeter ki istensin.