Konu
Gugil Napıyon La?
06-06-2018, 15:27:19
#12
TRLink
Bizim sektör de bu durumda, baya reklam kaybı var. Doların yükselmesindenmdir anlamadım, ama Türkiye için reklam verenler resmen yok oldu.