Ben termojenik kullanmaya başladım. Şüpheli yaklaştım ama gayet etkili olduğunu gözlemledim. Diyette belirli aralıklarda vücut strese girecek ve kıtlık moduna girerek yağ yakımını durma noktasına getirecektir. Bu gibi zamanlarda kullanılabilinir. Kullan yada kullanma diyemem, sadece aklında bulunsun