Selam dostum,
Bu soruyu sorduğuna göre yaşın maksimum 20'dir, diye düşünüyorum.
Her boş olan yazılımcı keşke bir şeyler yapabilse...
Ne kadar boşsun ? 1 ay? 2 ay? 3 ay? 1 yıl? Her boş olan yazılımcı bir ürün çıkartıp zengin olabilir mi?
Bu işler yazdığın kadar kolay olmuyor. Çevren olmalı. Ürünün olmalı.
Ve en önemli şey şunu bilmektir; başarının kısayolu yoktur. Bu yüzden çok çalışmak gerekir.
Eğer yazılım alanında ciddi anlamda ilerlemek ve hayatını bu işi yaparak sürdürmek istiyorsan ticari paket programlara yönelebilirsin.
Yazılım sektörü çok değişiktir. Çevre çok önemlidir ve çıkaracağın üründe.
Ve şunu unutma her yazılımın pazarda bir payı vardır. Önemli olan nasıl pazarladığındır.
Bol şanslar.
güzel yorumun için teşekkür ederim fakat yaşım 24 öncelikle şunu belirteyim konuda'da belirttim yazılımcım boş o yapıcak dedim ben değil yazılımcım 19 yaşında yani şuan vakitte sorun yok php üzerine fikir almak istedim sadece milletin neye ihtiyacı var misali