Herkese merhaba.
Yeni aldığım bir mail adresi üzerinden toplu mailler atmam gerekiyor.
Ancak bildiğim kadarıyla giden maillerin, gönderilen maillerden çok fazla olması halinde gönderilen maillerin spama düşme ihtimali artıyor.
Başka parametreleri vardır muhakkak ben bilmiyorum ama.
Benim sorum şu: ben gönderdiğim bu mailllerin spama düşmesini nasıl engellerim?