Geçmiş olsun hocam çoğunlukla tanıdığa iş yapınca öyle oluyor aynı şekilde başıma geldi zamanında 3 tane site yapmıştım uygun fiyatlara ajansların verdiği fiyatları tahmin edebilirsiniz sürekli ödeme bekliyorum diyerek oyaladı bende her seferinde benimde ödemelerim var şuraya vs diyip parça parça almıştım aylarca sürmüştü bu olay haliyle gelen parada paramparça olunca hayrını göremedim nacizane önerim zıtlaşmadan suyuna gidermiş gibi en azından bölüm bölüm almaya çalışın hep derdim ödeme sorun değil sonra alırım içine sinsin derdim tövbe ettim