Selamlar.
Firmaları için site ihtiyaçları vardı, 4 ay kadar önce başladık, içeriğiydi şuydu buydu derken 3 hafta öyle geçti yayına almamız. Ödemeyide siteyi yayına alınca hallederiz demişti, ayarlarız abi falan dedim, o zamandan bu yana bekle ki ödesin. Siteyi kapatasımda yok (ödemeyi vereceği varsa da hiç vermez diye). Konuyla ilgili tecrübe yaşayanlar, olumlu dönüş alanlardan tecrübelerini aktarmasını istiyorum.
Sizce nasıl yol izlemeliyim?

Sözleşme vs hiç birşey yok. Yasal mecralara da başvurasım yok (vursam da ne fayda ne sözleşme var ne bişey, hepsi lafta), ne desek buna da bu ödemeyi bize yapar?