Çocuklar cok tatlı.Güzel video olmuş.Merak ettiğim Hangi kuralları çiğnemişsiniz.
videoda sadece katılan kişi olacakmış sonradan okuyunca kuralları farkettik hocam

normalde kızımın kanalı yaşımız tutmuyor kayınbiraderin oğlu yeğenimin yaşı tutuyor onunla çektik sanırım kural ihlali yaptık

Hocam 45. Snde o delikanlı mematiye bağlıyor.😂😂
ismi efe hocam

ben hiç dikkat etmemiştim aynen mematiye bağlamış siz yazınca farkettim

Bizimle çalışmaya ne dersiniz?

çok başarılı olmuş hocam başarılarınızın devamini dilerim
kutlay hocam sizinle çalışmak bir zevk olur bizim için

teşekkürler güzel sözleriniz için

güzel video olmuş emek vermişsiniz ama telefon ile çekiyorsunuz sanırım bence 1 adet gimbal alın 300-400 tl civarı videolardaki titreme sallanma herşeyi kesersiniz daha güzel olur
aynen hocam telefon ile çekiyoruz

inşşallah ilk fırsatta almayı düşünüyoruz güzel tavsiyeniz için çok teşekkürler