Merhaba tekrar,

Google gibi getir ve dizine ekle olayı olarak mı geçiyor artık ?
Eskiden yeniden değerlendirme talebi butonu vardı ve oraya açıklama yazıp gönderiyorduk. O kaldırıldı mı ?