Merhaba Hocam,
Son sorunuz dışındakilerden birşey anlamadım. Daha detaylı olarak sorarsanız yardımcı olmaya çalışabilirim.
arkadaslar admob konusunda takıldıgım 2 konu vvar
1-admob bot sısmıyle calısma sansım varmı bırden fazla uygulama yapmak ıstedıgım ıcın
2-admob adsense calısabılıyormuyum
3-admon konusunda e book olur egıtım kanalı olur web sıtesı olur forum olur ne varsa paylasabılırmısınız