arkadaslar admob konusunda takıldıgım 2 konu vvar

1-admob bot sısmıyle calısma sansım varmı bırden fazla uygulama yapmak ıstedıgım ıcın
2-admob adsense calısabılıyormuyum
3-admon konusunda e book olur egıtım kanalı olur web sıtesı olur forum olur ne varsa paylasabılırmısınız