Benim "Reklamlara İzin Ver/Engelle" sayfam, iki aydır açılmıyor.
Şu "kocamınki" reklamlarına ek olarak, aldatıcı siteleri de engellemiştim.
Çok sayıda engelleme yapmaktan olabilir diye düşünüyorum.
http://prntscr.com/jq0hla

Siyasi reklamların "tıklanma" beklentisi yok, onlar "görünme" derdinde.
Kimse de tıklamıyor, görüntülenmeye para da vermiyorlar.
Ohh kebap...