meraktan girdim okudum. Ama gerçekten gizli müşteri olması lazım ben bazen dikkat ediyorum. Kasada bazen ne hoş geldin nede tek kelime ediyorlar. Bu işi yapıyorsan insan ilişkilerin iyi olması lazım diye düşünüyorum.