Konu
A101 , BİM'de Çalışan Var mı?
02-06-2018, 20:37:43
#13
maskelieskiya
Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müdür olmuş 3,4 bin ? BİM zinciri bi genel müdüre bukadar az veriyorsa bende bir holding'de işletme müdürüyüm 2 katını alıyorum genel müdüre çok az veriyorlar
Aynen bolge muduru ben yanlis anlamisim kusura bakmayin