Konu sahibinin izniyle orada çalışan varsa benimde sormak istediğim bir soru var. Bazen kasiyerler yanlarındaki ürünü satmak için neredeyse ağlayan gözlerle bakarak satmaya çalışıyorlar. Dayanamıyorum her seferinde alıyorum. Hatta bir ara kasiyer bir bayan almam için müşteri - çalışan ilişkisinin dışına çıkmaya çalıştı. Satmaya çalıştıkları bu ürünü satamazsanız işten çıkarılmakla mı tehdit ediliyorsunuz? Yoksa komisyon falan mı alıyorsunuz? Gerçekten çok merak ediyorum bu soruyu. Her seferinde o bakışı yaptıklarında aldığım için kendimi enayi gibi hissediyorum.