Şuan ki durumu tam bilmiyorum ama önceden zulüm idi böyle yerlerde çalışmak. Bakkal gibi işliyoruz hatta bakkalardan bile rezalet durum. Sana verdikleri ürünü zorla satmak zorundasın. Sktsi yaklaşan ürünü bir şekilde satmak zorundasın. Satamazsan lafını yersin, göze batarsın biz cebimizden ödüyorduk açıkcası işten çıkarmasınlar diye. Daha sayamayacağım çok negatif yönü var. Birde askeriyeden beter. Çalışan olsan, mağaza sorumlusunun artisliğini çekiyorsun, mağaza sorumlusu olsan bölge sorumlusunun, bölge sorumlusu olsan satış müdürünün diye diye devamlı birileri kafan basıyor. Bazı yerleri tenzih ederim, çoğu yerde durum bu.