Aynı sorun aynı modelde bende var, takip ediyorum konuyu. Yapıştırıcı diyen çok var. Fakat orayı o şekilde yapıştırdıktan sonra kasayı nasıl açacağız sürekli bakımlar için ? Belirli bir zamanda bir kasayı açıyorum ve orasının birbirinden ayrılması gerekiyor. Yardımlarınızı bekliyoruz