Hiç unutmuyorum ilk kez adsense aldığımda ayda 50 TL kazansam yeter diyordum.Sonra 100 yeter dedim,sonra 300 yeter...En son aylık 500 gelsin evimi alacağım demiştim.Şimdilerde zaman zaman 5 haneli gelirlere dayanıyoruz ama,aç gözlülük onunla bile yetinemiyoruz.
Umarım ilerde daha fazla kazanırsınız.
Hocam siz yine iyisiniz, ben 3. pin isteğini attım hala pin bekliyorum, adsenseye son giriş 1965 görünüyor reklamlar da görünmüyor pin onaylanmadığı için. Eziyet.