Şükür 3-5 kazanıyoruz.
Hiç unutmuyorum ilk kez adsense aldığımda ayda 50 TL kazansam yeter diyordum.Sonra 100 yeter dedim,sonra 300 yeter...En son aylık 500 gelsin evimi alacağım demiştim.Şimdilerde zaman zaman 5 haneli gelirlere dayanıyoruz ama,aç gözlülük onunla bile yetinemiyoruz.
Umarım ilerde daha fazla kazanırsınız.