Herkes yanlış anlamış snaırım emekli derken hiç çalışmayacağım anlamına gelmiyor. Hazıra dağ dayanmaz arkadaşın dediği gibi. Çalışacağım yine ama sakin işlerde, daha çok kendimi yormadan vs. Başladım bu arada yazmaya.