hayırlı akşamlar arkadaşlar.

radore de bulunan 2 sunucu arasında taşıma yapacaktık. Ancak transfer tools ile sunucular arasında iletişim kuramıyoruz.

Her iki sunucuya harici makineden ssh veya cpanel ile sorunsuz erişim mevcut. Ancak Yeni kurulan makineden eski makineye ping atamıyoruz. Transfer tools üzerinde de bağlantı iptal ediyor.

her iki sunucuda firewall ve iptables leri disable ettim. chulk force her iki sunucuda kapalı. dc ile iletişime geçtim orada bir engelleme yok. Ancak bir şekilde transfer engelleniyor.

önerisi olan var mı