denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığı takip ederken bile okuyanlar ile okumayanları ayırt etmemi sağladı. Cevap çok basit: Farkındalık
(Her şeyin para olmadığınız anladığınız zaman geç olmaz umarım.)
Daha ötesi kimlerle muhattap olursam vaktimi boşa harcayacağımı gösterdi.
Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla karakter analizinizi yaparak ona göre iletişim kurabilirim. Üzülerek söylüyorum ki çoğunuzla gerçek hayatta arkadaşlık yapmazdım. Okul tam olarak bunu sağlıyor.
Bir suç varsa bile çoğu zaman suçlu biziz. Hatalarını kabullenmeyip ilk fırsatta suçu başkalarına atanlardan olmamalıyız.
digiklan isimli üyenin yazdığı mesajı kopyalayıp masaüstüne yapıştırmalı.

Alıntı
Başlığı takip ederken bile okuyanlar ile okumayanları ayırt etmemi sağladı
Kesinlikle katılıyorum ve ekliyorum : "vizyon".