Arkadaşlar hetznerden sunucum var.
Tekli iplerde sorun yok, mac oluşturarak sanal sunucuları nete çıkartıyoruz .
Fakat blok olarak alınan iplerde bir türlü çıkmıyor ve firma bu konuda destek vermiyor.
Konuyla ilgili bilgisi olanların yardımlarını rica ederim.