Arkadaşlar hetznerden sunucum var.

Tekli iplerde sorun yok, mac oluşturarak sanal sunucuları nete çıkartıyoruz .

Fakat blok olarak alınan iplerde bir türlü çıkmıyor ve firma bu konuda destek vermiyor.

Konuyla ilgili bilgisi olanların yardımlarını rica ederim.