Merhaba arkadaşlar. Burdan SiberDC Yetkilisi @mselim; bey'e Teşekkür etmek istiyorum. Yoğun botnet saldırısı aldıgımız sitelerimizi gecenin 12 - 01 olmasına ragmen büyük ilgi göstererek yardıp edip engellemesi, bunun yanı sıra
Netiyi vb. Firmalarda sürekli kapanmalardan ötürü çöp olan sitemizi yeniden ayağa kaldırmamızda yardımcı olduğu için çok teşekkür ediyoruz. Büyük projelerinizde Sunucu yönetimini gözü kapalı selim bey'e emanet edebilirsiniz.

İnanıyorum ki Siberdc çizgisini bozmadığı sürece TR'de Önde gelen firmalar arasına girecektir.