Ben 8.sınıftan lise 1 e geçtiğimde ailem oku diye diretti. Mahalle arkadaşım ise ben okumayacağım sanayiye gireceğim dedi. Ben lise de 4 yıl okudum, üstüne 2 sene üniversite okudum bilişim ile ilgili ve bu okuduğum süre boyunca da ailem, o sanayide çalışan arkadaşımı göstererek bak onun gibi olma oku dedi. Okudum hep iyi puanlarla bitirdim ve sonuç = şu an bilişim dışında bir işte çalışıyorum ve asgari ücret alıyorum. Ancak o sanayide çalışmış olan arkadaşım halen sanayide çalışıyor ve kendini acayip geliştirdi ve şu an altında iki tane araç var biri passat. Ve parası da bol.
Diyeceğim o ki ailelerimiz aslında bizi zorlayan. Ve o an bizde tecrübesiz olduğumuzdan okumayı bir şey sanıyoruz. Tabi okuyup bi yerlere gelen de çok insan vardır ancak aileniz elinizden iyice tutmadan, sağlam amca dayınız olmadan biraz zor geliyor bana.