bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel.şimdi baktım aynen öyle. uzun makalelerde gayet güzel.ancak 300 kelimelik makalelerde hiç yok. sadece en başta var. yazı içinde yok.sidebara veriyor reklamı. o zamanda mobilde hiç reklam görünmüyor neredeyse. okuyucu zaten mobilde sidebara kadar inmiyor.
reklam paragraf aralarına geliyor,
paragraf geçişlerinde alt satıra <br><br> şeklinde geçmeyin, <p></p> kullanın.
eğer metin editörü ile yazı giriyorsanız, shift+enter alt satıra, sadece enter yeni paragrafa geçiyor (istisna varsa bilemiyorum, ama genellikle böyle)