son yıllardaki düşüncem okulun insanlara birşeyler kattığından çok sistemin bir parçası olmayı sağladığı yönünde. 2. üniversitemi okuyorum. ilk okuduğum okulda radyo ve televizyon okudum bu sürede trtde çalışıyordum.
hiçbir derse çalışmadım, çoğu derse gitmedim ancak işten öğrendiklerim okulda gösterilenden çok üst seviyede olduğundan dersler basit ve boş gelmeye başladı. bir şekilde her dersten geçtim bitirdim. dgs ile şimdi yeni medya ve gazetecilik okuyorum. aynı şekilde okula toplamda 30 kere gitmişimdir (sınavlar dahil) bu sene yine çoğu dersten geçtim. sadece devam etmediğim için ödev vs etkenlerinden 1-2 ders bırakmışımdır. buna rağmen neden okuyorsun derseniz mecburen. kendi işimi kurup direkt istediğim hedefe yönelebilmem için mezun olduktan sonra doğal olarak bir işe girip bir süre çalışıp birilerine para kazandırmam daha sonra kendi işimi kurabileceğimi düşünmemden kaynaklı.