bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş.Ben de tek tek uğraşmak yerine ekledim şimdilik otomatik.


otomatikte şu an hocam.


evet biraz kurcaladım. Şunu yapamıyorum mesela. Yazı içine reklam ekleyemiyorum ara ara. After paragraf falan var da. ben çoğu yazıda hiç paragraf kullanmamışım.Haliyle reklam en sona geliyor ya da en üste.



Normal reklam ile otomatik beraber kullanırsak eklediğimiz reklamın yine altında reklam çıkma olasılığı var mı ? ya da cok fazla reklam cıkma olasılığı ?
alt alta iki tane reklam çıkmaz büyük ihtimalle, ama sayıca kalabalık çıkabiliyor.

2 bin kelimelik bol paragraflı bir yazıda 8-10 reklam çıkabilir yani