PC'de CD-Rom olmadığından Usb'den format atmaya çalışıyorum ama bir türlü başlayamadım. Googleden araştırdım fakat pek bilgi yok verilen cevaplarıda zaten uyguladım. Gelelim açıklamama;
Daha öncesinde 64 bit kurmuşluğum mevcut. 64 usb'yi bulamadığımdan bende 32 bit olanı mecbur kurmuştum. Şuan tekrardan format atıp 64 bit kuracağım fakat aşağıdaki gibi hatalar alıyorum. Boot'tan usb ile başlattığımda sol üst köşede siyah ekranda beyaz - işareti yanıp duruyor. 20dk bekledim hareket etmiyor. Enter'a ,boşluk tuşuna vs bastım öyle duruyor. Daha önce böyle durumla karşılaşan oldumu?
https://prnt.sc/jols2y (hata)
https://prnt.sc/jolsc9 (pc özellik)
Unuttuğum zamanlar hatırlamak amacıyla şu videodan faydalanırım,
https://www.youtube.com/watch?v=ISqOr2x_-24 faydası olabilir hocam.