SeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır DEMO'yu kullanıyordum baya bi iş görüyordu fakat iyice kısıtlama olmaya başladı, açıkçası aylık fiyatı çok pahalı ama yinede konu için takipteyim.
1 euroya full hesap aldım